Transport

*Retur gratuit - beneficiati de retur gratuit in situatia in care coletul a fost avariat de catre curier sau culpa este asumata de catre Departamentului de Coletare.

Informatii de Livrare

Programul procesarii unei comenzi este incadrat intre orele 8:00 si 15:00, zilnic in cursul saptamanii, din pacate nu se proceseaza comenzile plasate online, in weekend.

Dimensiunea maxima a unui colet este de 3m. Aceasta decizie este luata in conformitate cu regulamentul Companiei de Curierat cu care colaboram, FanCourier.

Comenzile intrate dupa ora 11:00 in cursul saptamanii, se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare

Timpul acordat procesarii comenzilor este de minim 24 ore sau 72 ore in cazuri speciale.

Programul de ridicare colet de catre curier incepe dupa ora 15:00 pana la sfarsitul programului. Transportul coletului se realizeaza de obicei in 24 ore, dar pot exista si intarzieri de procesare a acestuia de pana la 72 de ore. De precizat, compania de curierat isi asuma transportul si timpul petrecut in livrare al coletului.

Tariful standard este de 25 lei (tva inclus), dar acesta poate varia in functie de dimensiunile si greutatea coletului. Se mai pot adauga 27.37 lei (tva inclus) la transportul unui colet cu numarul de km suplimentari*. Pentru comenzile care ies din raza de acoperire a Companiei de curierat, avand km suplimentari dar si a celor ce coletele insumeaza mai mult de 50 kg si planul tarifar se schimba in "transport marfa", clientului ii este precizat un cost estimativ pe care trebuie sa-l suporte in intregime. Dupa comunicarea cu acesta si decizia de confirmare a transportului este acceptata de catre client, se va incepe procesarea comenzii.

Clientii care renunta la achizitionarea unui produs, solicitand returul acestuia, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate. Plata transportului in cazul returului este suportata integral de client.

Conform OG 34/2014, un produs efectuat la comandă, conform , nu se poate returna.

Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile de la data intrarii in posesie.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea fondurilor se face in maxim 14 zile de la primirea returului, prin virament bancar.

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card folosit la tranzactionare, in decurs de 14 zile de la primirea si acceptarea returului.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii LUXFER vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispozitie de compensare, dispozitie de plata, chitanta). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.

*se intampla in cazul in care curierul nu are sediul in orasul dumneavoastra sau este la foarte mare indepartare, iar acesta aplica cost de transport suplimentar

Setări

Mai multe produse
No produts were found.

Meniu

QR code

Create a free account to save loved items.

Sign in

Create a free account to use wishlists.

Sign in