POLITICA DE RETUR
Clientii care renunta la achizitionarea unui produs, solicitand returul acestuia, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
-Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile de la data intrarii in posesie.
-Plata transportului in cazul returului este suportata integral de client.
PAS 1 Ambalati produsele foarte bine astfel incat sa nu fie deteriorate la transport.
PAS 2 Livrati produsele cu un curier (de preferat Fan Courier) la adresa LUXFER SRL, Galati , Galati, Str. Tecuci nr 114 , persoana de contact Aurelia 0751.179.311
PAS 3 Ne trimiteti contul bancar in care va returnam banii la adresa de email: vanzarionline@luxfer.ro ATENTIE : nu trimiteti poze cu contul scris de mana, se produc foarte des erori.
PAS4 Noi receptionam produsele cantitativ si calitativ. Daca totul este in regula va transferam contravaloarea produselor , nu si valoarea transportului, in maxim 14 zile de la primirea returului.
Conform OG 34/2014, un produs efectuat la comandă, conform , nu se poate returna.
Transport
*Retur gratuit - beneficiati de retur gratuit in situatia in care coletul a fost avariat de catre curier sau culpa este asumata de catre Departamentului de Coletare.
Informatii de Livrare
Programul procesarii unei comenzi este incadrat intre orele 8:00 si 15:00, zilnic in cursul saptamanii, din pacate nu se proceseaza comenzile plasate online, in weekend.
Dimensiunea maxima a unui colet este de 3m. Aceasta decizie este luata in conformitate cu regulamentul Companiei de Curierat cu care colaboram, FanCourier.
Comenzile intrate dupa ora 11:00 in cursul saptamanii, se proceseaza in urmatoarea zi lucratoare
Timpul acordat procesarii comenzilor este de minim 24 ore sau 72 ore in cazuri speciale.
Programul de ridicare colet de catre curier incepe dupa ora 15:00 pana la sfarsitul programului. Transportul coletului se realizeaza de obicei in 24 ore, dar pot exista si intarzieri de procesare a acestuia de pana la 72 de ore. De precizat, compania de curierat isi asuma transportul si timpul petrecut in livrare al coletului.